Subject: FW: RE: RE: Projekti kooskõlastuse taotlus. Pärnu ,Papsaare
From: "Anna Palusalu" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 14:45:10 +0300

Tere

Palun minule.

Pärnu linn, Papsaare küla, Valgevälja tee ristmiku projekt

Tervitustega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716

From: Väino Hallikmägi <[email-masked]>
Sent: Monday, April 15, 2024 2:41 PM
To: Anna Palusalu <[email-masked]>
Subject: Re: RE: RE: Projekti kooskõlastuse taotlus. Pärnu ,Papsaare

Tere
Saadan allkirjastatud projekti.
Kattes tegin muudatuse.

Kõike paremat
V.Hallikmägi

----- Reply to message -----
Subject: RE: RE: Projekti kooskõlastuse taotlus. Pärnu ,Papsaare
Date: E, 15. aprill 2024, 11:57
From: Anna Palusalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To: Väino Hallikmägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere

Ehituse juhtivinseneri hinnangul on sellele ristmikule vajalik projekteerida 
AC16 surf h=6cm ja AC20 base h=6cm.

Palun saatke allkirjastatud teeprojekt minule. Sõlmime huvitatud isikuga 
ristumiskoha ehitamise lepingu.

Tervitustega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716

From: Väino Hallikmägi
Sent: Monday, April 1, 2024 8:28 PM
To: Anna Palusalu
Subject: Re: RE: Projekti kooskõlastuse taotlus. Pärnu ,Papsaare

Tere
Saadan projekti uuesti läbivaatamiseks:

Lugupidamisega
V.Hallikmägi

----- Reply to message -----
Subject: RE: Projekti kooskõlastuse taotlus. Pärnu ,Papsaare
Date: N, 28. märts 2024, 15:03
From: Anna Palusalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To: Väino Hallikmägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning esitame märkused.

1.	Seletuskirjas (SK) märkida ristmiku asukoht (riigitee nr 19112 Valgeranna 
tee km 0,18) Lisatud p.3.1.
2.	KS märkida detailplaneeringu kehtestamise aeg (05.04.2007) lisatud
3.	SK viidata kehtivatele tee projekteerimise normidele. 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/122112023009> 
https://www.riigiteataja.ee/akt/122112023009 Lisatud
4.	SK lk 10 viidata Transpordimeti juhendile „Asfaltist katendikihtide 
ehitamise juhis“ (TA 2021). 
https://www.transpordiamet.ee/media/2718/download Täpsustatud
5.	SK ja joonistel käsitleda riigitee kaitsevööndit vastavalt EhS § 71 lg 2 
ning kasutada riikliku teeregistri kohaseid teede numbreid ja nimetusi. 
Lisatud teekaitsevöönd 30 m ja täpsustatud SK p.2.1.
6.	Ristumiskoha plaanilahenduse koostamisel lähtuda Transpordiameti 
tüüpjoonise I, II, III põhimõtetest. Pöörderaadiused määrata 
liikluskoosseisu kõige ebasoodsama sõiduki  pöördekoridoride järgi. Kujutada 
pöördekoridorid joonistel.
7.	Lõike joonisel on kihtide nimed puudu. Lõike järgi rajatakse 2kihiline AB 
kate. SK järgi ühekihiline. Kuni pöörderaadiuse lõpuni kavandada 
kahekihiline asfaltkate.
8.	Koostada ristumiskoha ristlõige iseloomulikust kohast. Esitada katendi 
konstruktsioon.
9.	LM 221 projekteerida ristmikule
10.	Karukella tee ristmikule projekteeriti truup D350. Valgevälja tee 
ristmikule projekteerida D400 diameetriga truup, mis on normiga kooskõlas (§ 
43 lg 2).
11.	Teeprojektist kustutada detailplaneeringuga kavandatud kraavid või 
lisada info, et kraavide lahendus täpsustatakse …… etapis.  Või kas ikkagi 
teeprojekti osa on kraavid? Olemasolevad kraavid on ainult üle joonistatud. 
Kraavide süvendamist projektiga ettenähtud ei ole. Mina olen kraave 
käsitlenud teeprojekti osana kui need on vajalikud sademevete ärajuhtimisel 
teest. Tegelikult on see huvitav teema- vete juhtimine ja kraavid peaks 
olema üldise huvi teema.
12.	Ei leia infot, kas detailplaneering on Maanteeametiga kooskõlastatud. 
See info mul puudub . DP kehtestatud 2007 ! Arvestada, et riigitee alusele 
maale  sademevett üldjuhul ei juhita.

Arusaamatu on, kas arendusala kraavid ühendatakse teekraaviga?  Sel juhul on 
sademeveearvutus puudu.

1.	Kas vee ja kanali projekt on Transpordiametiga kooskõlastatud?  (Projekt 
363 OÜ „Papsaare külas Audru vallas asuva Valgevälja kinnistu 
detailplaneeringu ala VKV„ töö nr 231122)

Teeprojekti mõistes on tegemist taustainfoga ehk tingmärkidele lisada 
„Projekt 363 OÜ tööga nr 231122 projekteeritud …. „

Lugupidamisega

Anna Palusalu
peaspetsialist
planeerimise osakond
kooskõlastuse üksus
+372 5850 7716
 <http://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Väino Hallikmägi
Sent: Friday, March 15, 2024 2:38 PM
To: maantee
Subject: Projekti kooskõlastuse taotlus. Pärnu ,Papsaare

Tere
Esitame ristmiku ehitamise projekti kooskõlastamiseks ja ristumiskoha 
ehitamise sõlmimiseks huvitatud isikuga .
Arendaja kontaks projekti tiitellehel

Lugupidamisega
Väino Hallikmägi